WinUpGo
Αναζήτηση
CASWINO
SKYSLOTS
BRAMA
TETHERPAY
777 FREE SPINS + 300%
Καζίνο Cryptocurrency Crypto Casino Το Torrent Gear είναι η αναζήτηση όλων των χρήσεων torrent! Εργαλείο Torrent

Πώς να αναλύσετε το LTV και την ομάδα στο iGaming

1) Γιατί ανάλυση ομάδας στο iGaming

Το iGaming είναι ένα «μακρύ» κάθετο: οι παίκτες πληρώνουν όχι μία φορά, αλλά μια σειρά καταθέσεων. Η προσέγγιση κατά κατηγορία απαντά σε δύο βασικά ερωτήματα:

1. εάν η αγορά απέδωσε (πότε και λόγω τι), 2. ποια είναι η μελλοντική ουρά των εσόδων (πόσα περισσότερα θα κερδίσουμε σε αυτή την ομάδα).

Χωρίς κοόρτες, συγχέεις την εποχικότητα, τα μπόνους και τα σοκ με την πραγματική ποιότητα της κυκλοφορίας.


2) Βασικοί ορισμοί (σε ένα φύλλο)

Cohort - μια ομάδα χρηστών ομαδοποιημένη ανά ημερομηνία βασικού γεγονότος (συχνά: click/reg/FTD).

GGR (Ακαθάριστα έσοδα από τυχερά παιχνίδια) - στοιχήματα − κέρδη.

NGR (Καθαρά έσοδα από τυχερά παιχνίδια) - GGR μείον μπόνους/τζάκποτ/προμήθειες παρόχων παιχνιδιών/πληρωμών, τέλη τυχερών παιχνιδιών, χρέωση/επιστροφή χρημάτων.

μέσα έσοδα ανά παίκτη την ημέρα n (συνήθως από NGR).

= σωρευτική ARPU την ημέρα n.

LTV - προεξοφλημένα συνολικά έσοδα ανά παίκτη στον ορίζοντα T (ή άπειρο).

Αποπληρωμή - το ελάχιστο n στο οποίο η CAC/CPA.

το ποσοστό της ομάδας που δραστηριοποιείται την ημέρα n (login/rate/deposit).

ποσοστό 2ου dep - το ποσοστό των παικτών FTD που πραγματοποίησαν δεύτερη κατάθεση για την περίοδο.

💡 Στις χρηματοοικονομικές αποφάσεις, χρησιμοποιήστε την NGR και όχι την GGR: αυτός είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο η ROI/Payback αντανακλά την πραγματικότητα.

3) Πού να διακόψετε την «ημέρα μηδέν»: επιλογή του άξονα κλάσης

Κάντε κλικ στην ομάδα - χρειάζεται βελτιστοποίηση και απόδοση των μέσων.

Ομάδα Reg - χρειάζονται προϊόν/CRM για ενεργοποίηση και KYC.

Ομάδα FTD (συνιστάται για P & L/ROI) - πιο ακριβής σύνδεση CAC και ουρά χρήματος.

Μπορείτε να κρατήσετε και τα τρία, αλλά να πάρετε οικονομικές αποφάσεις για την ομάδα FTD.


4) Υπόδειγμα δεδομένων: Ποια συμβάντα και ποσά πρέπει να αποθηκεύονται

Γεγονότα (ελάχιστο): 'εγγραφή', 'kyc _ εγκεκριμένο', 'κατάθεση _ επιτυχία {ποσό, νόμισμα, είναι _ ftd}', 'απόσυρση', 'επιστροφή', 'χρέωση', εκδηλώσεις παιχνιδιού για GGR (εάν υπάρχουν).

: 'click _ i ,' utm _ ',' geo ',' device/os ',' payment _ metho , 'bran ,' offer '.

Χρόνος: αποθήκευση σε UTC. στα παράθυρα των εκθέσεων - η τοποθεσία του έργου.

Χρήμα: διατήρηση στο νόμισμα συναλλαγής και στο «νόμισμα αναφοράς» (στη συναλλαγματική ισοτιμία κατά την ημερομηνία του γεγονότος).

NGR την ημέρα t:

= 
−  
−  
−  
−  
−  

5) Κύριες μετρήσεις ομάδων

5. 1. Νομιμοποίηση

= (Σ NGR [0.. n] )/FTD

= (Σ NGR [0.. n] )/

Κατάθεση ανά Payer_Dn, Avg_Deposit_Size_Dn - χρήσιμο για φέτες VIP.

5. 2. Συμπεριφορά/Ποιότητα

(login/rate/dep)
  • Ποσοστό 2ου dep, ποσοστό 3ου dep
  • Ποσοστό ταμειακών ροών, ποσοστό χρέωσης
  • Ρυθμός διέλευσης KYC, υστέρηση FTD (рег→FTD)

5. 3. Οικονομία των αγορών

CPA (ή CAC) = Δαπάνη/FTD
  • Αποπληρωμή - την ημέρα που η CPA Cum_ARPU ≥
  • = (Σ NGR [0.. n] )/Ξόδεψε· = (Σ NGR Δαπάνη άμεση Opex )/Δαπάνη

6) Προβολές και εκθέσεις: τι να οικοδομήσετε στη ΔΙ

Πραγματικοί πίνακες:
  • 'fact _ event (επίπεδο γεγονότων: χρήστης, ts, τύπος, ποσό, νόμισμα)
  • 'fact _ spend' (κανάλι/ημέρα/γεωγραφική/δημιουργική)
  • 'fx _ rate' (μαθήματα)
Μετρήσεις:
  • 'dim _ χρήστης', 'dim _ ut ,' dim _ geo ',' dim _ device ',' dim _ brand/offer '
Κύρια καταστήματα:

1. - FTD- : 'cohort _ date', 'users _ ftd', 'NGR _ d', 'deposits _ d', 'reservation _ d', '2nd _ dep _ d'.

2. - σωρευτικές μετρήσεις την ημέρα n: 'cum _ ARPU _ D ,' cum _ ROAS _ D , 'payback _ day'.

3. - UTM: «πηγή/μέσο/εκστρατεία/περιεχόμενο».

Χάρτες θερμότητας: Cum_ARPU ανά σειρά (ομάδες) και στήλες (ημέρα 1.. 90).


7) Τύποι και μίνι παράδειγμα

Έναρξη (μηνιαίο κανάλι X, FTD-coort D0):
  • FTD = 1 000· Ξόδεψε = 50.000. : SNGR = 94 200.

CPA = 50 000/1 000 = 50

= 94 200/1 000 = 94. 2

CPA Ναι → η ανταπόδοση επιτεύχθηκε νωρίτερα.

Σκληρή βαθμολογία αποπληρωμής: Μέση ημέρα. ARPU ≈ 94. 2 / 30 = 3. 14 → 50 / 3. 14 ≈ D16

(ακριβέστερα, σύμφωνα με τη σωρευτική καμπύλη ARPU ημερησίως).

2nd-dep rate_D30 = 32% (για παράδειγμα) - σήμα ποιότητας και μελλοντική ουρά.


8) Πρόβλεψη LTV: Πώς να βαθμολογήσετε τη μεγάλη ουρά

8. 1. Απλή παρέκταση (λειτουργία)

Οικόπεδο της ημερήσιας συνεισφοράς ARPU μετά την D30 (D31..D120) σε ιστορικές ομάδες παρόμοιων γεωγραφικών/πηγών/εμπορικών σημάτων.

Εφαρμόστε τον πολλαπλασιαστή ουράς: 'LTV _ D120 ≈ Cum_ARPU_D30 × k', όπου το 'k' προέρχεται από την ιστορία (για παράδειγμα, 1. 35 για συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή/προϊόν).

8. 2. Παραμετρικά μοντέλα (όταν υπάρχουν πολλά δεδομένα)

BG/NBD (επαναλαμβανόμενες «αγορές» = καταθέσεις) → πρόβλεψη συχνότητας.

Γ-Γάμμα (χρηματικό ποσό) → η πρόβλεψη του μέσου μεγέθους της κατάθεσης/NGR στον ενεργό πληρωτή.

Μεικτά μοντέλα με κατάτμηση VIP/μάζας (log-normal/gamma ανά ποσότητα).

8. 3. Προεξόφληση

«LTV = Σ_{t=0..T} (NGR_t/ Users_FTD )/( 1 + r) κ.λπ. {t/30}», όπου r είναι το μηνιαίο επιτόκιο (1-2 %/μήνα για το αρχείο του σχεδίου).


9) Τμήματα που «κάνουν τον καιρό»

GEO (φόροι/πληρωμές/νόμισμα)
  • Συσκευή/OS (iOS έναντι Android)
  • Μέθοδοι πληρωμής (τέλη και επιτρεπόμενα ποσά)
  • Δημιουργική/γωνία/γη (διαφορετικές προσδοκίες → διαφορετικό βάθος)

VIP στρώματα (για παράδειγμα, NGR P95/P99) - τα κρατούν χωριστά: «τραβούν» την ουρά και κάνουν θόρυβο στη μέση.


10) Διάγνωση ποιότητας ανά ομάδα

Κανονικά υψηλό CR (click→reg) αλλά ασθενές CR (reg→FTD) → πρόβλημα επιβίβασης/πληρωμής.

Υψηλό ποσοστό FTD, αλλά χαμηλό ποσοστό dep → κυνηγοί μπόνους, αδύναμη κατακράτηση.

Μια καλή Cum_ARPU_D7, πέρα από το οροπέδιο → δεν υπάρχει μηχανικός CRM (αποστολές, προαγωγές, κατακερματισμένες προσφορές).

Επιβάρυνση/αύξηση των επιστροφών → πηγές καταπολέμησης της απάτης/πληρωμής, γκρι δίαυλοι.


11) Κοινά σφάλματα (και τρόπος αποφυγής)

1. Διαβάστε από την GGR → υπερεκτιμήστε συστηματικά την ARPU/LTV. → Πάντα από την NGR.

2. Ανάμειξη χρονικών ζωνών/νομισμάτων → D0/D1/Payback ροής. → Διατήρηση UTC + αναφορά νομίσματος.

3. Cohort με κλικ για P&L → θορυβώδη απόδοση. → Για χρήματα, χρησιμοποιήστε FTD.

4. Διαλύματα σε μικρά δείγματα → διακύμανση της μάσκας → Εισάγετε κατώφλια (≥30 -50 reg ή ≥300 -500 clicks/δέσμη. για LTV - ≥200 FTD/φέτες).

5. Χωρίς χρέωση/επιστροφή χρημάτων → φουσκωμένη ουρά → Συμπεριλάβετε «αρνητικά» γεγονότα.

6. Μέση θερμοκρασία νοσοκομείου απόκρυψη VIP/δημιουργικών επιδράσεων.

7. Αγνοήστε την ποιότητα της ομάδας 2ου βαθμού πριν από την αύξηση του ρυθμού/του ανώτατου ορίου.


12) Mini-guide to visualizations

Θερμός χάρτης Cum_ARPU (coort × ημέρες) - μπορείτε να δείτε την κλίση της ουράς.

Καμπύλες κατακράτησης D1..D90 - από συνδέσμους και από καταθέσεις (δύο καμπύλες).

NGR: GGR .

Τα σημεία αποπληρωμής κατά μήκος των καναλιών είναι η γραμμή «break-even CPA».

VIP Pareto - 20/80 (ή 10/90): το μερίδιο της NGR στο κορυφαίο x% των παικτών.


13) Έλεγχος της ποιότητας των δεδομένων

Εξυπηρετητής-side event (καταθέσεις/εκροές), idempotency by 'event _ id'.

Ειδοποιήσεις: καθυστέρηση των ταχυδρομικών επιστροφών> 15 λεπτά, διακοπή «operator↔DWH», μερίδιο των γεγονότων χωρίς 'click _ id'.

Συμφωνία ποσών (NGR) μεταξύ πηγών μία φορά την εβδομάδα· καταγραφή γεγονότων που «απορρίφθηκαν/διορθώθηκαν».


14) Κατάλογος εφαρμογής του Cohort LTV

Δεδομένα και γεγονότα

  • αλυσίδα S2S: 'reg/KYC/FTD/2nd _ dep/επιστροφή/χρέωση' (UTC, νόμισμα)
  • Συμφωνημένος τύπος NGR (τι ακριβώς περιλαμβάνεται/δεν περιλαμβάνεται)
  • Τα νομίσματα μετατρέπονται ανά ημερομηνία γεγονότος. αποθηκεύεται το «νόμισμα αναφοράς»
  • 'cohort _ ftd _ daily', 'cohort _ cum', 'channel _ cohor

Μετρήσεις και εκθέσεις

  • Cum_ARPU D1/D7/D30/D90, Κατακράτηση, ποσοστό 2ου dep
  • Αποπληρωμή ανά ομάδα έναντι CPA. ROAS/ROI
  • Φέτες VIP (P95/P99), μέθοδοι πληρωμής, συσκευή/geo

Διεργασίες

  • Κατώτατο όριο στατιστικών και κανόνες για τα ποσοστά απενεργοποίησης/τιμαριθμικής αναπροσαρμογής
  • Retro Weekly: Top/Anti-Bundle, Insider Transfer
  • Συμφιλίωση, Καταγραφή Περιστατικών

15) Σχέδιο 30-60-90

0-30 ημέρες - Πλαίσιο και υγιεινή

Περιγράψτε τον τύπο NGR, συμπεριλάβετε S2S για τα βασικά γεγονότα.

Συλλέξτε βιταμίνες βάσης (άξονας FTD) και Cum_ARPU D1/D7/D30.

Δημιουργία ειδοποιήσεων καθυστέρησης/διακύμανσης· παρέχουν νομίσματα/TZ.

31-60 ημέρες - Βάθος και ποιότητα

Προσθήκη 2nd-dep, Διατήρηση, χρέωση/επιστροφή στις εκθέσεις.

Εισαγωγή κατωφλίου επιστροφής και κανόνων για την τιμαριθμική αναπροσαρμογή των συντελεστών ποιότητας της ομάδας.

Κατάτμηση: γεω/συσκευή/πληρωμή/VIP. έκθεση για τη δημιουργικότητα και τη γη.

61-90 ημέρες - Πρόβλεψη και διαχείριση

BG/NBD + χειριστής γάμμα-γάμμα ή ιστορικός λόγος ουράς.

Πραγματικό σχέδιο για LTV και αποπληρωμή· CPA/bonus bone what-if σενάρια.

Τυποποίηση των βιβλίων: εκτόξευση, συμφιλίωση, κλιμάκωση των ανωμαλιών.


16) Η τελική γραμμή

Η ανάλυση Cohort και το LTV στο iGaming είναι ένα σύστημα: σωστός άξονας (καλύτερος από FTD), δίκαια έσοδα NGR, πειθαρχία γεγονότων και νομισμάτων/χρονική ζώνη, σωρευτικές καμπύλες και ποιοτικός έλεγχος (2nd-dep, Διατήρηση, φόρτιση). Προσθήκη πρόβλεψης ουράς (μοντέλα ή ιστορικοί λόγοι), στατιστικά κατώτατα όρια και διαδικασίες τιμαριθμικής αναπροσαρμογής - και οι αποφάσεις του προϋπολογισμού γίνονται γρήγορες, αναπαραγώγιμες και επικερδείς.

× Αναζήτηση παιχνιδιών
Εισαγάγετε τουλάχιστον 3 χαρακτήρες για να ξεκινήσει η αναζήτηση.