Μετρήσεις που ένας έμπορος καζίνο θα πρέπει να γνωρίζει
Εισαγωγή: μετρήσεις = γλώσσα χρήματος και ποιότητα
Το μάρκετινγκ καζίνο δεν μετράται με κλικ, αλλά με χρήματα και έγκυρες μετατροπές. Βασική αρχή: καταμέτρηση των μετρήσεων ανά ομάδα (κατά την ημερομηνία της FTD/καταχώρισης), σε UTC, στο νόμισμα της έκθεσης, και από την NGR (καθαρά έσοδα από τυχερά παιχνίδια) και όχι από την GGR. Παρακάτω είναι δέκα μετρήσεις χωρίς τις οποίες είναι αδύνατη η διαχείριση της ανάπτυξης και της αποπληρωμής.
1) CR (κάντε κλικ στην καταχώριση)
Τι είναι αυτό: το ποσοστό των κλικ που έχουν ολοκληρώσει την εγγραφή.
Τύπος: 'CR_c→r = Καταχωρίσεις/Κλικ'.
Γιατί: αντικατοπτρίζει τη σημασία της κυκλοφορίας και την αλληλογραφία «αναγγελία ↔ προσγείωσης».
Πώς να δράσετε: βελτίωση της ταχύτητας/UX προσγείωσης, προσφορά ισοτιμίας, τοπικοποίηση.
Παγίδες: ο υψηλός ΣΣ με περαιτέρω βλάβη μπορεί να καλύψει απάτη/περιστατικό.
2) CR (καταχώριση → KYC)
Τι είναι αυτό: το ποσοστό των καταχωρημένων, επαληθευμένων.
Τύπος: 'CR_r→kyc = KYC εγκεκριμένο/καταχωρίσεις'.
Γιατί: πραγματική προθυμία των χρηστών να παίξουν, ποιότητα επιβίβασης και UX KYC.
Πώς να δράσετε: περικοπή επιπλέον πεδίων, εμφάνιση κατανοητών απαιτήσεων και ΠΩΑ, υποστήριξη 24/7.
Παγίδες: η υπερβολικά ήπια KYC θα επιδεινώσει το προφίλ κινδύνου και θα οδηγήσει σε χρεώσεις.
3) CR (KYC → FTD)
Τι είναι αυτό: το ποσοστό του επαληθευμένου ποιος έκανε την πρώτη κατάθεση.
Τύπος: 'CR_kyc→ftd = FTD/KYC εγκεκριμένο'.
Γιατί: Η ποιότητα της πηγής/δημιουργικής πηγής και η ισχύς της αρχικής επιβίβασης/πληρωμής.
Πώς να δράσετε: τοπικές μέθοδοι πληρωμής, διαφανείς συνθήκες πριμοδότησης, γρήγορα μαθήματα.
Παγίδες: τεχνητά υπερωρολογιακή FTD με κόστος επιθετικής πριμοδότησης διασπά την D30 οικονομία.
4) 2ο επιτόκιο καταθέσεων
Τι είναι αυτό: Το ποσοστό των χρηστών FTD που έχουν κάνει δεύτερη κατάθεση.
Τύπος: '2nd _ dep _ rate = Users_with_2nd_dep/ Users_with_FTD'.
Γιατί: Πρώιμος δείκτης της ποιότητας της κυκλοφορίας και του μελλοντικού ARPU/LTV.
Πώς να δράσετε: αποστολές/ημερολόγιο, ειλικρινής διαφημιστική οικονομία, προσωπικές ανεξάρτητες αξίες RTP (υπηρεσία, τουρνουά).
Παγίδες: μετρήστε σύμφωνα με την ομάδα FTD, όχι το ημερολόγιο, διαφορετικά το σήμα είναι θολή.
5) Διατήρηση D7/ D30
Τι είναι αυτό: το ποσοστό των παικτών που επιστρέφουν/δραστηριοποιούνται D7/D30 ημέρα.
Τύπος (cochort): "Κατακράτηση _ Dn = Active_on_day_n/ Cohort_size'.
Γιατί: ίδρυμα LTV; εμφανίζει αξία προϊόντος και CRM.
Πώς να δράσετε: ημερολόγιο περιεχομένου, τουρνουά, διαχωρισμένα fuffs/e-mail, υπεύθυνη οροφή συχνότητας.
Παγίδες: μην αναμιγνύετε διαφορετικές μεθόδους GEO/πληρωμής - μεγάλες διαφορές.
6) ARPU D7/ D30/D90 (στο NGR)
Τι είναι: Μέσο καθαρό εισόδημα ανά χρήστη για την περίοδο.
Τύπος: 'ARPU _ Dn = NGR_Dn/ Users_in_cohort'.
Γιατί: Η κύρια είσοδος του Payback και του LTV σας επιτρέπει να συγκρίνετε πηγές.
Πώς να δράσετε: βελτίωση των μετατροπών πληρωμών, ομάδες υπηρεσιών VIP, μείωση της απάτης/επαναδιατυπώσεις.
Pitfalls: Κόμης NGR (μετά τα μπόνους/τέλη/φόρους), όχι GR.
7) Αποπληρωμή (ημέρα αποπληρωμής)
Τι είναι: Την ημέρα που η συσσωρευμένη NGR στην ομάδα ισούται με το κόστος.
Τύπος: 'Payback = min {n: Cum_ARPU_Dn ≥ CPA}'.
Γιατί: Αποφασίζει αν η δέσμη μπορεί να κλιμακωθεί.
Πώς να δράσετε: εργασία σε CPA/δημιουργικούς, γεωμίξη, βελτιστοποίηση του βηματισμού.
Παγίδες: Μην συγχέετε τη CPA (συνολικό κόστος έλξης) με την CPL/τιμή κλικ.
8) LTV (90/180/365 ορίζοντας)
Τι είναι: Το αναμενόμενο ποσό NGR από τον παίκτη στον ορίζοντα.
Τύπος (προεξοφλημένος):- «LTV = (1 + r) (t/30)», όπου t είναι οι ημέρες, r είναι το μηνιαίο προεξοφλητικό επιτόκιο.
- Γιατί: στρατηγική κατανομή του προϋπολογισμού, σχεδιασμός VIP.
- Πώς να δράσετε: κατακερματισμός VIP, υπηρεσία, διατήρηση, ασφαλείς προσωπικές προσφορές.
- Παγίδες: Μην ευθυγραμμίζετε LTV διαφορετικών αγορών της ίδιας καμπύλης - διαφορετικές συμπεριφορικές ουρές.
9) ROAS/ROI (για την NGR)
Τι είναι: Επιστροφή των διαφημιστικών δαπανών.
: 'ROAS _ Dn = /Ξοδέψτε', 'ROI _ Dn = ( Ξοδέψτε )/Ξοδέψτε'.
Γιατί: Αυστηρή αξιολόγηση των επιδόσεων των καναλιών.
Πώς να προχωρήσετε: μεταφορά του προϋπολογισμού από χαμηλή σε υψηλή ROAS διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα (2η dep/διατήρηση).
Παγίδες: συγκρίνετε στον ίδιο ορίζοντα (για παράδειγμα, D30) και ομάδες.
10) Χρέωση/Επιστροφή και Ποσοστό απάτης + Ποσοστό έγκρισης (δέσμη συμμόρφωσης)
Τι είναι αυτό: το μερίδιο των επιστροφών/επιβαρύνσεων/απάτης και το μερίδιο των εγκεκριμένων διαφημίσεων.
Τύποι:- 'Chargeback _ rate = Chargebacks/FTD', 'Απάτη _ rate = Fraud_flagged/Εγγραφές', 'Έγκριση _ rate = Approved_ads/ Submitted_ads'.
- Γιατί: Η υγεία της οικονομίας και η πρόσβαση στην απογραφή.
- Πώς να δράσετε: καταπολέμηση της απάτης (IP/ASN/ταχύτητα, συσκευή), διαφανής γλώσσα μπόνους, υπεύθυνο παιχνίδι, ανασκόπηση σελίδας δημιουργίας/προσγείωσης.
- Παγίδες: Το υψηλό ποσοστό έγκρισης χωρίς ποιότητα κυκλοφορίας αποτελεί ψευδαίσθηση νίκης.
Πώς να μετρήσετε τα πάντα σωστά (σύντομο πλαίσιο δεδομένων)
События: "καταχώριση", "kyc _ εγκεκριμένη", "ft S2S," δεύτερη _ κατάθεση "," επιστροφή/χρέωση ".
Μονάδες: ώρα UTC, ταυτότητα με το «event _ id», αναφέρατε νόμισμα + πίνακα συναλλαγματικών ισοτιμιών για την ημερομηνία.
Ομάδες: κατά FTD/ημερομηνία εγγραφής· σύγκριση - μόνο σε ίσο ορίζοντα (D7/D30/D90).
Προστασία της ιδιωτικής ζωής/συμμόρφωση: Υπεύθυνο παιχνίδι, 18 +/21 +, όχι PII στο URL, ισοτιμία «ad ↔ landing».
Κοινά σφάλματα και τρόπος αποφυγής τους
1. Κάντε κλικ/EPC σκορ αντί για NGR/Payback/LTV → ψευδείς νικητές.
2. Ανάμειξη GEO/πληρωμών σε μία έκθεση → «μέση θερμοκρασία νοσοκομείου».
3. GGR αντί για NGR → φουσκωμένη ROAS, κίνδυνος ανεπαρκών αποφάσεων.
4. Ημερολογιακές μετρήσεις αντί της κλάσης → «διαρροή» νοήματος στη σύγκριση πηγών.
5. Έλλειψη ιδιοτυπίας → αντίγραφα FTD, «φουσκωμένα» ARPU.
6. Αγνοώντας τη συμμόρφωση → τις απαγορεύσεις, την αύξηση των CAC και την απώλεια αποθεμάτων.
Μετρικός μοχλοβραχίονας
«CR_c→r» → ταχύτητα γης, προσφέρουν ισοτιμία, τοπική προσαρμογή.
«CR_r→kyc» → UX KYC, υποδείξεις και SLA.
«CR_kyc→ftd» → πληρωμές, επιβίβαση, έντιμη πριμοδότηση.
'2nd _ dep '/' Retention' → ημερολόγιο περιεχομένου, τουρνουά, CRM.
'ARPU/LTV' → υπηρεσία VIP, μέθοδοι πληρωμής, καταπολέμηση της απάτης.
'Payback/ROAS' → μείγμα καναλιών, στοιχημάτων/βηματισμού.
→ φίλτρα, ταχύτητα, εκπαίδευση υποστήριξης.
«Συντελεστής έγκρισης» → σάρωση συμμόρφωσης δημιουργικών/σελίδων προσγείωσης.
Κατάλογος λίστας λίστας εμπορίας καζίνο
- Χωνί: 'click→reg→KYC→FTD' (κατά πηγή/δημιουργική/GEO/συσκευή).
- Ποιότητα: '2η _ dep', 'Διατήρηση D7/D30', 'Χρέωση/Απάτη'.
- Οικονομία: «ARPU D7/D30/D90», «ROAS/ROI», «Payback».
- Συμμόρφωση: «Ποσοστό έγκρισης», λόγοι αποκλίσεων.
- Τεχνική: καθυστέρηση των ταχυδρομικών επιστροφών, αναλογία συμβάντων χωρίς «κλικ _ id».
- Φέτες: ομάδες FTD, μερίδιο VIP, μέθοδοι πληρωμής.
Παράδειγμα μίνι περίπτωσης (απλουστευμένο)
Ξόδεψε = 50.000. CPA (σε FTD) = 200· FTD = 250 → CPA = 200.
ARPU D30 (NGR) = 180 → Η επιστροφή δεν επιτεύχθηκε, ROAS D30 = 180/200 = 0. 9.
Αλλά το '2ο _ dep rate' αυξήθηκε από 28% σε 36% μετά την τοπική προσαρμογή των πληρωμών → ARPU πρόβλεψη D90 = 260? Αποπληρωμή ≤ D90.
Λύση: κρατάμε τους συνδέσμους, ενισχύουμε τη διατήρηση και την VIP-service, διανέμουμε τη δαπάνη σε δημιουργικούς/γεω με τους καλύτερους «CR_kyc→ftd».
Αυτές οι 10 μετρήσεις είναι το ταμπλό του εμπόρου καζίνο. "Εξετάστε τα σε βάση NGR, με γνώμονα την ομάδα και λαμβάνοντας υπόψη τη συμμόρφωση. Με αυτή την προσέγγιση, κάθε λύση -από τους δημιουργούς μέχρι το γεω-μίγμα - θα βασίζεται στα χρήματα, την ποιότητα και τη βιωσιμότητα: μπορείτε να βρείτε δέσμες εργασίας γρηγορότερα, να αποφύγετε τις απαγορεύσεις και να οικοδομήσετε προβλέψιμη αποπληρωμή και μακρά LTV.