TOP-10 מדדים משווק קזינו צריך לדעת
מבוא: מדדים = שפה של כסף ואיכות
שיווק קזינו נמדד לא על ידי קליקים אלא על ידי כסף והמרה תקפה. עקרון בסיסי: ספירת מטריות על בסיס קוהורטה (לפי תאריך של FTD/רישום), ב-UTC, במטבע הדו "ח, וב-NGR (הכנסות ממשחקים נטו) ולא ב-GGR. להלן עשרה מדדים שבלעדיהם בלתי אפשרי לנהל צמיחה ונקמה.
1) CR (לחץ על ההרשמה)
מה זה: הפרופורציה של קליקים שסיימו רישום.
נוסחה: ”CR _ c = R רישום/קליקים”.
למה: משקף את הרלוונטיות של התנועה ואת התכתובת ”הודעה ↔ נחיתה”.
איך לפעול: לשפר נחיתת מהירות/UX, להציע זוגיות, לוקליזציה.
מחסומים: CR גבוה עם כישלון נוסף יכול להסוות הונאה/תקרית.
2) CR (רישום: KYC)
מה זה: הפרופורציה של רשום, מאומת.
נוסחה: ”CR _ r * kyc = KYC מאושר/רשמים”.
למה: נכונות למשתמש אמיתי לשחק, איכות עלייה למטוס ו-UX KYC.
איך לפעול: לחתוך שדות נוספים, להראות דרישות מובנות ו ETA, לתמוך 24/7.
מחסומים: KYC רך מדי יחמיר את פרופיל הסיכון ויוביל למטענים.
3) CR (KYC # FTD)
מה זה: הפרופורציה של מאומת מי עשה את ההפקדה הראשונה.
נוסחה: ”CR _ kyc # ftd = FTD/KYC מאושר”.
איכות המקור/יצירתי וחוזק הסטארט-אפ בעלייה/תשלומים.
איך לפעול: שיטות תשלום מקומיות, תנאי בונוס שקופים, הדרכות מהירות.
פגמים: שעוני יתר מלאכותיים במחיר בונוס אגרסיבי שובר את הכלכלה D30.
4) שיעור הפיקדון השני
מה זה: הפרופורציה של משתמשי FTD שעשו הפקדה שנייה.
formula _ 2dp _ rate = Users_with_2nd_dep/ Users_with_FTD'.
סימן מוקדם לאיכות התנועה ולעתיד של ARPU/LTV.
כיצד לפעול: משימות/לוח שנה, כלכלת קידום כנה, ערכים עצמאיים אישיים (שירות, טורנירים).
מחסומים: ספור לפי הקוהורטה, לא לפי לוח השנה, אחרת האות מטושטש.
5) שימור D7/ D30
מה זה: הפרופורציה של שחקנים שחוזרים/פעילים ביום D7/D30.
נוסחה (cochort): "שימור _ Dn = Active_on_day_n/ Cohort_size'.
למה: קרן LTV; המוצר מראה ערך ו-CRM.
איך לפעול: לוח השנה התוכן, טורנירים, פלופים מקוטעים/דואר אלקטרוני, תקרת תדר אחראית.
סתימות: אל תערבבו שיטות גיאו/תשלום שונות - הבדלים חזקים.
6) ARPU D7/ D30/D90 (על NGR)
מה זה: הכנסה נטו ממוצעת למשתמש לתקופה.
נוסחה: ARPU _ Dn = NGR_Dn/ Users_in_cohort'.
הכניסה הראשית לנקמה וטלוויזיה מאפשרת לך להשוות מקורות.
כיצד לפעול: לשפר את ההמרה בתשלום, להטות שירות אח "מים, להפחית הונאה/ריפודים.
חסרונות: Count NGR (אחרי בונוסים/עמלות/מיסים), לא GGR.
7) נקמה (יום החזר)
מה זה: ביום שהצטבר NGR על קוהורטה שווה את העלות.
פורמולה: ”נקמה = min: Cum_ARPU_Dn im CPA”.
מחליט אם ניתן לקזז את החבילה.
איך לפעול: לעבוד על רואי חשבון/יצירתיים, גיאו-מיקס, אופטימיזציה של צעדים.
סתימות: אל תבלבלו בין CPA (עלות משיכה כוללת) לבין CPL/click-price.
8) אופק (90/180/365 LTV)
מה זה: הסכום הצפוי של NGR מהשחקן מעבר לאופק.
פורמולה (הנחה):- 'LTV = Σ_t NGR_t/ (1 + r) ● (t/30)', כאשר t הוא הימים, r הוא שיעור ההנחה החודשי.
- הקצאת תקציב אסטרטגית, תכנון אח "מים.
- איך לפעול: מקטע אח "מים, שירות, שימור, הצעות אישיות מאובטחות.
- לא ליישר טלוויזיות של שווקים שונים של אותה עקומה - זנבות התנהגותיים שונים.
9) ROAS/ROI (על NGR)
מה זה, החזר על הוצאות פרסום.
”ROAS _ Dn = NGR_Dn/להוציא”, ”ROI _ Dn = (NGR_Dn - להוציא )/להוציא”.
הערכה קפדנית של ביצועי ערוץ.
איך להמשיך: העברת תקציב מ-ROAS נמוך ל-ROAS גבוה תוך שמירה על איכות (2-dep/Retition).
מלכודות: השוו באותו אופק (לדוגמה, D30) וקוהורטות.
10) שרגבק/החזר שיעור הונאה + אישור (חבילת ציות)
מה זה: החלק של החזרות/צ 'רג' בקס/הונאה ואת החלק של מודעות מאושרות.
נוסחאות:- 'Chargback _ rate = Chargebacks/FTD', 'Frame _ rate = Fraud_flagged/Registration', 'אישור _ rate = Approved_ads/ Submitted_ads'.
- בריאות הכלכלה וגישה למלאי.
- איך לפעול: אנטי-הונאה (IP/ASN/מהירות, התקן), שפת בונוס שקופה, Gaming אחראי, סקירת דף יצירתי/נחיתה.
- סיבוכים: שיעור אישור גבוה ללא איכות תנועה הוא אשליה של ניצחון.
איך לספור הכל נכון (מסגרת נתונים קצרה)
S2S: "רישום", "kyc _ אושר", "ftd'," second _ deposition "," החזר/chargback ".
יחידות: UTC time, idempotency by "event _ id', דיווח על טבלת שער החליפין של מטבע + עבור התאריך.
קוהורטות: לפי תאריך ההרשמה/FTD; השוואה - רק באופק שווה (D7/D30/D90).
פרטיות/ציות: Gaming אחראי, 18 +/21 +, אין PII ב URL, ”ad ↔ landing”.
טעויות נפוצות וכיצד להימנע מהן
1. לחץ/EPC ציון במקום NGR/Payback/LTV + זכיות כוזבות.
2. ערבוב GEO/תשלומים בדו "ח אחד =" טמפרטורת בית החולים הממוצעת ".
3. GGR במקום NGR = ROAS מנופח, סיכון להחלטות גרועות.
4. מדדי לוח שנה במקום קוהורטה = ”דליפה” של משמעות בהשוואת מקורות.
5. חוסר אידמפוטנטיות * FTD משוכפל, ”מנופח” ARPUs.
6. התעלמות מאיסורי ציות, צמיחה של CAC ואובדן מלאי.
Metric # Lever Mini-Table
'CR _ c = R' = מהירות קרקע, להציע זוגיות, לוקליזציה.
CR _ r = kyc = UX KYC, רמזים ו SLA.
'CR _ kyc' ftd' abc תשלומים, על עלייה למטוס, בונוס כנה.
'2nd _ dep '/' Retitation' = לוח שנה תוכן, טורנירים, CRM.
ARPU/LTV * שירות VIP, שיטות תשלום, אנטי הונאה.
'נקמה/ROAS' תמהיל ערוץ, הימורים/צעדים.
מסננים, מהירות, אימוני תמיכה.
”שיעור אישור” = סריקה של יצירתיות/דפי נחיתה.
רשימת המשווקים של הקזינו
[ ] Funnel: ”לחץ על reg # KYC # FTD” (על ידי מקור/קריאטיב/התקן GEO).
[ איכות ]: ”2nd _ dep”, ”Retution D7/D30”, ”Chargback/Fruise”.
כלכלת : ”ARPU D7/D30/D90”, ”ROAS/ROI”, ”נקמה”.
[ ] ציות: ”שיעור אישור”, סיבות לסטיות.
[ טכניקה ]: עיכוב של פוסטבקים, פרופורציה של אירועים ללא "קליק _ id'.
[ ] פרוסות: FTD Coorts, VIP Share, שיטות תשלום.
דוגמה למיני-מקרה (מפושט)
להוציא = 50,000; CPA (על FTD) = 200; FTD = 250 כפול CPA = 200.
ARPU D30 (NGR) = 180 = נקמה לא הגיעה, ROAS D30 = 180/200 = 0. 9.
אבל שיעור ה-2nd _ dep עלה מ-28% ל-36% לאחר מיקום התשלומים * ARPU תחזית D90 = 260; נקמה על D90.
פתרון: אנו מחזיקים ברצועות, מחזקים שימור ושירות VIP, מחלקים את ההוצאה ליצירות/גיאו עם המיטב CR _ kyc.
המדדים 10 האלה הם לוח המחוונים של משווק הקזינו. "תחשיב אותם על בסיס של NGR, מוכווני-קוהורטה ולקחת בחשבון ציות. עם גישה זו, כל פתרון - החל ביצירות וכלה בגיאו-מיקס - יסתמך על כסף, איכות וקיימות: אתם מוצאים חבילות עבודה מהר יותר,