Ինչպես վերլուծել LTV և կոորդինատությունը iGaming-ում
1) Ինչու՞ է iGaming-ում կոորդինատային վերլուծությունը iGaming-ում
IGaming-ը «երկար» ուղղահայաց է, խաղացողները վճարում են ոչ թե տարբեր, այլ դեպոզիտների շարքը։ Կոգորթի մոտեցումը պատասխանում է երկու հիմնական հարցերի
1. գնումն ընկավ (երբ և դրա պատճառով), 2։ ո՞ րն է փրկության ապագա պոչը (որքա՞ ն գումար ենք վաստակում այս կոկորդում)։
Առանց կոգորթի դուք շփոթում եք սեզոնայնությունը, բոնուսները և ցնցող էֆեկտները իրական որակի հետ։
2) Հիմնական սահմանումները (մեկ թերթիկի վրա)
Կոգորտը մի խումբ օգտագործողներ են, որոնք միավորված են հիմնական իրադարձության ամսաթվով (հաճախ ՝ կլիկ/ռեգգ/FTD)։
GGR (Gross Gaming Revenue) - ռուսական հաղթանակների տոկոսադրույքները։- NGR (Net Gaming Revenue) - GGR մինուս բոնուսներ/ջեքպոտներ/խաղերի/վճարների պրովայդերներ, gaming duty, chargeback/refund։
- ARPU _ Dn-ը խաղացողի միջին եկամուտն է n-րդ օրը (սովորաբար NGR-ով)։
- Cum _ ARPU _ Dn - կուտակային ARPU մինչև n օրը։
- LTV-ը խաղացողի ընդհանուր եկամուտն է T հորիզոնի համար (կամ անսահման)։
- Payback-ը նվազագույն n է, որտեղ Cum _ ARPU _ Dn no CAC/CPA-ն։
- Retention _ Dn-ը կոգորտայի մասն է, որը ակտիվ է օրական n (login/and/dezosit)։
- 2nd-dep rate-ը FTD խաղացողների մասն է, ովքեր երկրորդ դեպոզիտ են արել ժամանակահատվածի ընթացքում։
3) Որտեղ կտրել «զրոյական օրը» 'ճենապակի առանցքի ընտրությունը
Կլիք-կոորտը, անհրաժեշտ է լրատվամիջոցների օպտիմիզացում և լուծումներ։- Reg-cogort - անհրաժեշտ է ապրանք/CRM ակտիվացման և KYC-ի համար։
- FTD-կոորտը (պատրաստված է P & L/ROI-ի համար) ավելի ճշգրիտ կապում է CAC-ը և դրամական պոչը։
Դուք կարող եք պահել բոլոր երեք, բայց ֆինանսական որոշումներ կայացրեք FTD-կոգորթում։
4) Տվյալների մոդել 'ինչ իրադարձություններ և գումարներ պահել
Իրադարձությունները (նվազագույն) '"registration", "kyc _ approved", "deposit _ success + amount, currency, is _ ftd +," withdrawal "," refund "," chargeback ", խաղային իրադարձություններ GGGR (եթե հասանելի)։
Атрибуты: `click_id`, `utm_`, `geo`, `device/os`, `payment_method`, `brand`, `offer`.
Ժամանակը 'պահեք UTC-ում; զեկույցների պատուհաններում 'նախագծի հրետակոծումը։- Փողը 'պահեք գործարքի բյուջեում և «հաշվետվության կետում» (ամսաթվով)։
NGR օրը t
NGR_t = GGR_t
− BonusCost_t
− ProviderFee_t
− PaymentFee_t
− GamingDuty_t
− Chargeback_t
5) Հիմնական կոորդինատները
5. 1. Մոնետիզացիա
ARPU_Dn = (Σ NGR[0..n]) / FTD
ARPPU_Dn = (Σ NGR[0..n]) / ActivePayers_Dn
Deposit posit per Payer _ Dn, Avg _ Deposit _ Size _ Dn - օգտակար VIP-կտրիչների համար։
5. 2. Վարք/որակ
Retention _ D1/D7/D30/D90 (login/dep/dep)
2nd-dep rate, 3rd-dep rate
Cashout rate, Chargeback rate- KYC pass-rate, FTD lag (рег→FTD)
5. 3. Գնումների տնտեսությունը
CPA (կամ CAC) = Spend/FTD- Payback - օր, երբ Cum _ ARPU no CPA
- ROAS_Dn = (Σ NGR[0..n]) / Spend; ROI_Dn = (Σ NGR − Spend − Direct Opex) / Spend
6) Վիտրինները և զեկույցները. Ի՞ նչ կառուցել BI-ում
@-@ աղյուսակի փաստը
`fact_events` (event-level: user, ts, type, amount, currency)
«fact _ spend» (ջրանցք/օր/geo/կրեատիվ)- «fx _ rates» (դասընթացներ)
Չափումները
`dim_user`, `dim_utm`, `dim_geo`, `dim_device`, `dim_brand/offer`
Հիմնական վիտրինները
1. cohort_ftd_daily — FTD-когорты: `cohort_date`, `users_ftd`, `NGR_d`, `deposits_d`, `retention_d`, `2nd_dep_d`.
2. cohrone _ cum - կուտակային չափումներ n: «cum _ ARPU _ Dn», «cum _ ROAS _ DN», «payback _ day»։
3. channel_cohort — связка с UTM: `source/medium/campaign/content`.
Ջերմային քարտեզներ ՝ Cum _ ARPU շարքերով (կոհորտամ) և սյուներով (օր 1.. 90)։
7) Բանաձևը և մինի-օրինակը
Սկզբնական (X, FTD-կոորդինատներ D0)։
FTD = 1 000; Spend = 50 000; к D30: ΣNGR = 94 200.
CPA = 50 000 / 1 000 = 50
ARPU_D30 = 94 200 / 1 000 = 94. 2
Cum_ARPU_D30 ≥ CPA? Այո՛, վճարումը հասել է ավելի վաղ։
Payback-ի կոպիտ գնահատումը։ ARPU ≈ 94. 2 / 30 = 3. 14 → 50 / 3. 14 ≈ D16
(ավելի ճիշտ 'ARPU-ի կուտակային կորի վրա օրվա ընթացքում)։- 2nd-dep rate _ D30 = 32% (օրինակ) - որակի ազդանշան և ապագա պոչը։
8) LTV կանխատեսումը 'ինչպես գնահատել «երկար պոչը»
8. 1. Պարզ էքսպոլյացիա (վիրահատական)
Կառուցեք ARPU-ի ամենօրյա ներդրումը D30-ից հետո (D31.. D120) պատմական կոորդինատների վրա, ինչպիսիք են գեո/աղբյուրները/բրենդները։
Օգտագործեք պոչի մուլտիպլիկատոր '«LTV _ D120 no Cum _ ARPU _ D30 nok», որտեղ պատմությունից «k» (օրինակ, 1։ 35 հատուկ գեո/ապրանքի համար)։
8. 2. Ձայնային մոդելներ (երբ տվյալները շատ են)
BG/NBD (կրկնվող «գնումներ» = դեպոզիտներ) կանխատեսում է հաճախության կանխատեսումը։- Gamma-Gamma (մետաղադրամի գումարը) կանխատեսում է ավանդի միջին չափի/NGR կանխատեսումը ակտիվ վճարողի վրա։
- Խառը մոդելներ VIP/զանգվածի հատվածով (լոգ-նորմալ/գամմա)։
8. 3. Դիսկոնիզացիա
"LTV = Direct _ = 0.. T + (NGR _ t/Users _ FTD )/( 1 + r) ^ _ t/30 +, որտեղ r - ամսական տոկոսադրույքը (1-2 %/վրկ պլանի համար)։
9) Այն հատվածները, որոնք «անում են եղանակը»
GEO (հարկեր/վճարումներ/արժույթ)- Device/OS (iOS vs Android)
- Վճարային մեթոդներ (fee և թույլատրված գումարներ)
- Creavil/անկյուն/land (տարբեր սպասումներ տարբեր խորություն)
- VIP շերտերը (օրինակ, P95/P99 NGR-ով) պահեք դրանք առանձին 'նրանք «քաշում են» պոչը և աղմկում միջին։
10) Կոգորտների որակի ախտորոշումը
Նորմալ բարձր CR (click nobreg), բայց CR (reg no FTD) թույլ է կանխատեսել ուռուցքաբանության/վճարման խնդիրը։
Բարձր FTD, բայց 2nd-dep rate ցածր ռուսական բոնուս-hanters, թույլ rentenshn։
Լավ Cum _ ARPU _ D7, ապա սարահարթը չի պարունակում CRM մեխանիկա (առաքելություններ, պրոմո, սեգմենտացված օֆերներ)։
Chargeback/refund-ի աճը պայմանավորված է հակաֆրոդ/վճարովի աղբյուրներով, ծծմբային ալիքներով։
11) Հաճախակի սխալներ (և ինչպես խուսափել)
1. Ըստ GGR-ի, դուք համակարգված գերագնահատում եք ARPU/LTV-ը։
2. Թայմզոնի/արժույթի խառնուրդը լողում է D0/D1/Payback։
3. PP & L-ի համար նախատեսված կոգորտերը աղմկոտ են, իսկ փողի համար օգտագործեք FTD-ն։
4. Փոքր նմուշների վրա լուծումները դիմակավորում են ցուցադրությունը։ LTV-ի համար 24200 FTD/reses)։
5. Առանց chargeback/refund-ը նախանձելի պոչ է։
6. Հիվանդանոցում միջին ջերմաստիճանը թաքնվում է VIP/crevival-էֆեկտներով։
7. 2nd-dep-ի անտեսումը բացատրում է կոորդինատային որակը մինչև 105 մգ/կաթիլ։
12) Տեսողությունների մինի-դելդ
Heatmap Cum _ ARPU (kohorts) - երևում է պոչի թեքությունը։- Retention-կորը D1.. D90-ը տրամաբանությամբ և դեպոզիտներով (երկու կորեր)։
Водопад NGR: GGR → −Bonus → −ProviderFee → −PaymentFee → −Duty → −Chargeback.
Payback-կետերը '«անպտուղ CPA» գիծը։- VIP Pareto-ը 20/80 է (կամ 10/90), NGR-ի մասնաբաժինը խաղացողների լավագույն 10 տոկոսից։
13) Տվյալների որակի վերահսկումը
Server-sid իրադարձությունները (դեպոզիտներ/եզրակացություններ), idempotency-ը 'event _ id'։- Ալբերտներ 'հետբեկների ձերբակալումը> 15 րոպե, «MSH օպերատորի» բացը, իրադարձությունների մասնաբաժինը առանց «click _ id»։
- Գումարների իջեցումը (NGR) շաբաթական մեկ անգամ աղբյուրների միջև։ «մերժված/չարտոնված» իրադարձությունների լոգը։
14) Կոլեկտիվ LTV-ի ներդրման չեկի ցուցակը
Տվյալները և իրադարձությունները
- S2S շղթա ՝ «reg/KYC/FTD/2nd _ dep/refund/chargeback» (UTC, արժույթ)
- NGR բանաձևը համաձայնեցված է (որը ներառում է/չի ներառում)
- Արժույթը փոխակերպվում է իրադարձությունների ամսաթվով. պահվում է «զեկույցի արժույթը»
- Витрины `cohort_ftd_daily`, `cohort_cum`, `channel_cohort`
Մետրիկներ և զեկույցներ
- Cum_ARPU D1/D7/D30/D90, Retention, 2nd-dep rate
- Payback կոկորդով vs CPA; ROAS/ROI
- VIP-reses (P95/P99), վճարային մեթոդներ, device/geo/geo։
Գործընթացներ
- Վիճակագրության շեմն ու կոդավորման/ինդեքսավորման կանոնները
- Շաբաթական ռետրո ՝ լավագույն/հակատիպեր, ինսայթ փոխանցումը
- Svka «MSH» օպերատորը, ամսագիրը։
15) 30-60-90 պլան
0-30 օր 'Քարաքսը և հիգիենան
Նկարագրել NGR բանաձևը, ներառել S2S-ը հիմնական իրադարձություններով։
Հավաքել կոգորտի հիմնական վիտրինները (FTD-առանցք) և Cum _ ARPU D1/D7/D30։
Տեղադրել ձգձգումների/տարանջատումների ալտերտերը։ արժույթ/TZ։
31-60 օր 'Խորություն և որակ
Ավելացնել 2nd-dep, Retention, chargeback/refund զեկույցներում։
Ներդրել Payback-շեմը և ինդեքսավորման կանոնները կոորդինատի որակով։- Սեգմենացիա ՝ geo/device/pay.ru/VIP; զեկույց խաչերի/լենդերի միջոցով։
61-90 օր - Կանխատեսում և կառավարում
BG/NBD + Gamma-Gamma կամ պատմական «պոչի» գործակից։- Պլան փաստ LTV և Payback; «ինչ-որ բան» սցենարները SRA/բոնուսային կոստով։
- Պլեյբուսների ստանդարտացումը 'սկանավորում, սկանավորում, անոմալիաների էսկալացիա։
16) Արդյունքը
Կոորդինատային վերլուծությունը և LTV-ը iGaming-ում համակարգ են 'ճիշտ առանցք (ավելի լավ FTD), NGR-ի ազնիվ եկամուտը, իրադարձությունների կարգապահությունը և արժեթղթերը/թայմզոնը, կուտակային կորերը և որակի վերահսկումը (2nd-dep, Retention, chargeback)։ Ավելացրեք պոչի կանխատեսումը (մոդելները կամ պատմական գործակիցները), վիճակագրության շեմերը և պարամետրերի ինդեքսավորման գործընթացները, և օրինագծերի լուծումները կդառնան արագ, վերարտադրված և շահավետ։