Ինչպես հաշվել ROI գովազդային քարոզարշավը կազինո
1) Հիմնական հասկացությունները (կարճ)
Spend-ը գովազդային ծախսեր է (մեդիա/ստեղծարարություններ/traker և այլն)։- GGR (Gross Gaming Revenue) - շահույթի մինուս (համախառն եկամուտներ)։
- NGR (Net Gaming Revenue) - GGR մինուս բոնուսներ/ֆրիսպիններ, ջեքպոտ-2019, ռուսական պրովայդերներ, վճարովի վճարումներ, հարկեր/դյուտներ, բարձրացումներ/chargeback։
ROAS = NGR / Spend.
ROI = (NGR www.Spend )/Spend։- CPA = Spend/FTD (առաջնային դեպոզիտներ)։
- ARPU _ Dn-ը խաղացողի միջին եկամուտն է n օրվա ընթացքում (սովորաբար NGR-ով)։
- Payback (օրեր) - քանի օր կուտակային ARPU կոորդինատները ծածկում են CPA-ն։
- LTV-ը խաղացողի վրա տարբերակված եկամուտն է ամբողջ կյանքի ցիկլի համար։
2) Ճիշտ տվյալների ձագը
1. Տեսահոլովակները www.KYC www.FTD 352nd Dep no Retention
2. Բոլոր իրադարձությունները s2s-հետբեկներն են (սերվերի սերվերը), «click _ id »/« sub _ id» միասնական սխեման։
3. Կտրվածքներ ՝ աղբյուրը/կրեատիվ/գեո/սարք/լենդ/կլիկի ամսաթիվը և FTD ամսաթիվը։
4. Եկամուտները համարվում են կոորդինատներ (տեսահոլովակի կամ FTD-ի ամսաթվով, ամենակարևորը, հետևողական լինել)։
3) Բանաձևը (վիրահատական մակարդակ)
3. 1. Փոխակերպումը GGR NGR
NGR = GGR
− Bonus և promo (ներառյալ free spins)
− Alekpot-2019-ի մասնաբաժինը (եթե կիրառելի է)
− Ռուսական խաղերի պրովայդերների (% GGR)
− Վճարային համակարգերի իրականացումը (ավանդների/եզրակացությունների տոկոսը)
− Ռուսական հարկեր/խաղային դյուտներ/լիցենզիա (եթե պատկանում եք NGR-ին)
− Chargeback/Refund
3. 2. Ջրանցքի տնտեսությունը
ROAS = NGR / Spend
ROI = (NGR www.Spend (Այլ ուղղակի ծախսեր )/Spend
CPA = Spend / FTD
ARPU_Dn = NGR_Dn / FTD
Payback _ օրեր wwww.CPA/( միջին օրական ARPU մինչև մարման կետը)
LTV = Σ (NGR_t / FTD) / (1 + r)^t
որտեղ r-ը ամսական զեղչման տոկոսն է (օրինակ ՝ 1-2 %/մես)։
4) Հաշվարկման օրինակ (D30, պարզեցված)
Մուտքային տվյալները (մեկ ամսվա ընթացքում մեկ օրինակով)
Spend = 50 000
Տեսահոլովակները = 100,000, գրանցումը = 8000, KYC = 5000, FTD = 1 000
GGR _ D30 1 FTD = 140 GGR ընդամենը 140 000
Բոնուսներ/FS = 20 000 (20 FTD)
Խաղերի մատակարարները = 10 տոկոսը GGR = 14 000
Վճարների բարձրացում 'ավանդներ D30 = 120 000, fee 3% 243 600
Gaming duty/հարկեր (եթե պատկանում ենք NGR): 5 տոկոսը GGR 357 000
Chargeback/Refund: 1 տոկոսը դեպոզիտներից 241 200
NGR_D30:- 140 000 − 20 000 − 14 000 − 3 600 − 7 000 − 1 200 = 94 200
Մետրիկները
ROAS = 94 200 / 50 000 = 1,884 (188,4%)
ROI = (94 200 450 000 ռուբլիներ այլ ուղղակի ծախսեր )/50 000
ROI = (94 200 − 50 000 − 5 000) / 50 000 = 0,784 (78,4%)
CPA = 50 000 / 1 000 = 50
ARPU_D30 = 94 200 / 1 000 = 94,2
Payback-ի գնահատումը ՝ միջին օրական ARPU 2494.2/30 = 2414 ռուբլիներ
50/2414-16 օր մինչև ջրանցքի վճարումը միջին հաշվով (կոպիտ գնահատական; ավելի ճիշտ 'ARPU կուտակային կորի վրա)։
5) Մոդելների առանձնահատկությունները
CPA 'ամեն ինչ պարզապես NGR կոորդինատներ է լրատվամիջոցների-Spend-ի դեմ։ Եկեք հետևենք, որ CPA-ն արտացոլի որակը (D7/D30, 2nd-dep)։
RevPort: Կարծում եք, որ NGR-ի մաքուր հոսքը ներգրավված խաղացողների վրա մինուս ռուսական գործընկեր, համեմատում եք ջրանցքի ծախսերի հետ։ Կարևոր է կանխատեսել LTV-ի «երկար պոչը»։
Hybrid (CPA + RS) 'հաշվի առեք CPA + մասնաբաժինը NGR; վերլուծում եք միասնական կոորդինատային զեկույցը։
6) Ռենտեմենտալությունը և կարգավորումը
A/A կամ geo-holdout: մի մասը պահվում ենք առանց գովազդի/օֆֆերի ցուցադրման, մենք գնահատում ենք ռուսական օրգանների աճը։
Server-said-syking-ը 'նվազեցնում է անջատման կորուստը և կրկնապատկում է։- SKAN/Privacy Sandbox/Web2App: Alyle-ի համար օգտագործեք հավանական մոդելներ և MMM (marketing mix modeling) որպես «խարիսխ» դեպի ճշմարտությունը։
7) Ի՞ նչ ճշգրտորեն հաշվի առնել գրանցամատյանում (հաճախ մոռանում են)
Խաղերի պրովայդերների իրականացումը (սովորաբար GGR%)։- Վճարովի օբյեկտները ավանդների և եզրակացությունների վրա (տարբեր ուղղություններով)։
- Bonus cost: բոնուսների և ֆրիսպինների իրական արժեքը (EV)։
Gaming taxes/reg. վճարները, եթե հաշվի չեք առնում P & L.
Chargeback/Refund-ը և ալիքի վիրահատական ծախսերը (creive-prodakshn, հակաֆրոդ, traker, tulza)։- Ֆրոդ/բոտ-2019 - մաքրեք ճանկերը։ Հակառակ դեպքում ROI-ն գերագնահատվելու է։
8) Աղյուսակներ (նվազագույն սյունակ)
9) Զգայունության վերլուծություն (որ եթե...)
+ 10 տոկոսը վճարային կոմիսարների համար ինչպե՞ ս է փոխվում ROI-ը։
− 20 տոկոսը GGR/FTD-ին (սեզոնային արթնացում) ավելացնո՞ ւմ եք Payback-ում։
+ X տոկոսը բոնուսներին (առատաձեռն պրոմո ցանցը) բացատրում է հաճախորդի պահպանումը, բայց NGR/FTD-ն առավելագույն է փնտրում։
CPA-ի շարժումը ստացիոնար սխեմաների 5-10-ում կարելի է տեսնել «անպտուղ CPA» շեմը։
10) Չեկ թերթերը
Ջրանցքի գործարկումից առաջ
- s2s-հետբեկներ reg/KYC/FTD/2nd dep, թայմզոնի/արժույթի ստուգում։
- Համաձայնեցված են GGR NGR բանաձևերը, և դա հենց NGR-ն է, որ գնում է NGR-ում։
- Կտրեք կտրվածքները: Աղբյուրը/կրեատիվ/geo/dewis/dewis/land
- Հետբեկների հետաձգման ալտերտերը (> 15 րոպե), CR, chargeback-ը, chargeback-ը (> 15 րոպե)
- Թեստային կոորտներ A/A կամ geo-holdout-ի համար
1-ին շաբաթ
- Վիճակագրության շեմն է ՝ 300-500 կտոր/կապար կամ 30-50 ռեգա առաջ։
- Բոնուս Կոստայի վերահսկողությունը և պրո-մեխանիկը (ոչ թե մարժայի «անցնելը»)
- Առաջին կորերը կուտակային ARPU (D1 no D7 no D14)
K D30/D60/D90
- LTV կորը CPA-ի դեմ (արդյո՞ ք Payback-ը հասնում է ժամանակում)
- Կոդավորման ինդեքսավորումը (CPA/Hybrid/RS) ըստ կոգորտի որակի։
- Ռետրոն խաչերով/լենդամ/գեո; ինսայթ տեղափոխումը մասշտաբով
11) Հաճախակի սխալներ
1. Ըստ GGR-ի, անտեսելով բոնուսները և ավելացնելով ROI-ը։
2. Համեմատել տարբեր ալիքները առանց նորմալիզացիայի թայմզոնի/2019։
3. Որոշեք 1-2 FTD (վիճակագրական ուժ չկա)։
4. Անտեսել 2nd-dep rate, D7/D30 - «էժան FTD» կոտրում են NGR-ը։
5. Հաշվի չառնել վճարային վճարումները և chargeback-ը։
6. Ռուսական ռեմենտալության զրոյական ստուգումը վճարում ենք օրգանի համար։
12) 30-60-90 պլանը ROI վերլուծության ներդրման համար
0-30 օր (MVP ուսումնասիրություն)
GGR/NGR-ի միասնական սահմանումները միացված են s2s-postbey-ը, կտրվածքները։
Dashbord: Spend www.CPA 35NGR _ D7/D30 www.ROAS/ROI, ձերբակալման ալտերտեր/CR։
Առաջին կուտակային ARPU-կորերը և Payback-ի գնահատականը։
31-60 օր (Կոգորտներ և որակը)
LTV-մոդելը մինչև D90, որակի ալիքների համեմատությունը (2nd-dep, Retention)։
Ռուսական իրական թեստերը 'geo-holdout/A/B; գյուղը/կապավանիան։- Հաշվետվությունների ձևանմուշները գնելու/ստեղծագործական/ֆինանսավորման համար։
61-90 օր (Կանխատեսում և կայունություն)
MMM/LTV կանխատեսումը սեզոնային և ակցիաներով։ «ինչ-որ բան եթե» սցենարները։- Ստուգումներ և ծափահարություններ; բանաձևերի և աղբյուրների եռամսյակային աուդիտ։
- Որոշումների կայացման թարգմանությունը KPI-ին։
iGaming-ում ճշգրիտ ROI-ը կառուցվում է NGR-ի և կոգորթային տրամաբանության վրա, ոչ թե «գեղեցիկ GGR» կամ EPC-ի վրա։ Ստանդարտացրեք ձագը և բանաձևը, համարեք բոնուսային կոստ և բանաձև, ստուգեք վերափոխումը և որակը (D7/D30, 2nd-dep), իսկ որոշումները կայացրեք LTV vs CPA-ի կորով։ Այդ ժամանակ ջրանցքը դադարում է վիճակախաղի լինել, իսկ ROI-ը վերածվում է կառավարվող մետրիկի, որը կախված է ձեր վարկածից, ոչ թե հաջողությունից։