WinUpGo
Căutare
CASWINO
SKYSLOTS
BRAMA
TETHERPAY
777 FREE SPINS + 300%
Criptomonedă cazinou Crypto Casino Torrent Gear este căutare torrent all-scop! Torrent Gear

Cum se calculează ROI-ul unei campanii publicitare de cazino

1) Concepte de bază (pe scurt)

Cheltuieli - cheltuieli de publicitate (media/creatives/tracker, etc.).

GGR (Brut Gaming Revenue) - pariuri minus câștiguri (venituri brute).

NGR (Net Gaming Revenue) - GGR minus bonusuri/freespins, contribuții jackpot, comisioane furnizor, taxe de plată, taxe/taxe, rambursări/chargeback.

ROAS = NGR/Cheltuie.

ROI = (NGR − Cheltuieli − alte costuri directe )/Cheltuieli.

CPA = Cheltuieli/FTD (depozite primare).

ARPU_Dn - venitul mediu pe jucător timp de n zile (de obicei de NGR).

Răzbunare (zile) - câte zile acoperă ARPU cumulativ al cohortei CPA.

LTV - venituri reduse per jucător pentru întregul ciclu de viață.

💡 În iGaming, este o eroare de a citi ROI numai de GGR. Contăm după NGR sau după fișiere cache, dacă trebuie să estimați rambursarea.

2) pâlnie de date corecte

1. Clici Înregistrare KYC FTD 2nd Rep Retention

2. Toate evenimentele sunt postback-uri s2s (server-server), o singură schemă 'click _ id'/' sub _ id'.

3. Sectiuni: sursa/creative/geo/device/land/click data si data FTD.

4. Veniturile sunt considerate cohortă (prin data de clic sau FTD - principalul lucru este să fie consecvent).


3) Formule (nivel operațional)

3. 1. Conversia GGR → NGR


NGR = RGG
− Bonusuri și promoții (inclusiv rotiri gratuite)
− Cota în fondurile jackpot (dacă este cazul)
− Comisia Furnizorului de Jocuri de Noroc − (% din RGG)
− − comisioane pentru sisteme de plată (% din depozite/retrageri)
− Taxe/Jocuri/Licențe (dacă NGR)
− Chargeback/Rambursare

3. 2. Economie canal


ROAS = NGR/Cheltuieli
ROI = (NGR − Cheltuie − )/Cheltuiește
CPA = Cheltuieli/FTD
ARPU_Dn = NGR_Dn/FTD
Payback_dni ≈ CPA/( valoare medie zilnică ARPU la punctul de amortizare)
LTV = Σ (NGR_t/FTD )/( 1 + r) ^ t

unde r este rata de actualizare lunară (ex. 1-2 %/lună).


4) Exemplu de calcul (D30, simplificat)

Intrări (un canal pe lună):
  • Cheltuieli = 50 000
  • Clicuri = 100.000, Înregistrări = 8.000, KYC = 5.000, FTD = 1.000
  • GGR_D30 per 1 FTD = 140 ⇒ total RGG = 140.000
  • Bonusuri/FS = 20.000 (20 pe FTD)
  • Taxele furnizorului de jocuri = 10% GGR = 14.000
  • Taxe de plată: depozite pentru D30 = 120.000, comision 3% ⇒ 3.600
  • Taxe/taxe de joc (dacă sunt atribuite NGR): 5% GGR ⇒ 7.000
  • Chargeback/Rambursare: 1% din depozite ⇒ 1.200
NGR_D30:
  • 140 000 − 20 000 − 14 000 − 3 600 − 7 000 − 1 200 = 94 200
Măsurători:
  • ROAS = 94 200/50 000 = 1,884 (188,4%)
  • ROI = (94.200 − 50.000 − alte costuri directe )/50.000
💡 Dacă stabiliți fix pentru „sistemul de operare” al canalului, să zicem 5.000 →
ROI = (94 200 − 50 000 − 5 000 )/50 000 = 0,784 (78,4%)

CPA = 50 000/1 000 = 50

ARPU_D30 = 94 200/1 000 = 94,2

Scor mediu zilnic ARPU ≈ 94. 2/30 = 3. 14 →

50/3. 14 ≈ 16 zile până la revanșa canalului în medie (scor brut; mai corect - conform curbei cumulate ARPU).

💡 În continuare, adăugați ARPU_D60/D90 și construiți o curbă LTV, comparând-o cu CPA.

5) Caracteristici privind modelele de plată

CPA: simplu - cohortele NGR vs. media-cheltuie; asigurați-vă că CPA reflectă calitatea (D7/D30, 2-rep).

RevShare: ia în considerare fluxul net NGR pentru jucătorii atrași minus comisionul partener, compara cu costurile de canal. Este important să se prezică coada lungă a LTV.

Hibrid (CPA + RS): luați în considerare o cotă unică de CPA + NGR; analiza într-un singur raport de cohortă.


6) Incrementalitate și atribuire

A/A sau geo-holdout: păstrăm o parte din trafic fără a afișa anunțuri/oferte - estimăm creșterea la organica de bază.

Urmărirea serverului: reduce pierderea atribuirii și numărarea dublă.

SKAN/ Sandbox/Web2App de confidențialitate: pentru mobil, utilizați modele probabilistice și MMM (modelarea mixului de marketing) ca ancoră la adevăr.


7) Ce să ia în considerare cu exactitate în cheltuieli (de multe ori uitat)

Comisioanele furnizorilor de jocuri (de obicei% din RGG).

Comisioane de plată pentru depozite și concluzii (diferite în metode).

Costul bonusului: Valoarea reală a bonusurilor și a freespinilor (EV).

Taxe de joc/reg. taxe - dacă nu sunt factorizate mai sus de-a lungul liniei P & L.

Chargeback/Rambursare și costuri de operare canal (producție creativă, anti-fraudă, tracker, instrumente).

Trafic fraudulos/bot - cohorte curate; în caz contrar, ROI va fi umflat.


8) Șablon de tabel (coloane minime)

Faceți clic pe dataSursăCreativOUGDispozitivCliciRegKYCFTDDepozite _ D30GGR_D30BonusuriFurnizor de _%_% de plățiImpoziteChargebackNGR_D30CheltuieCPAARPU_D30ROAS/ROI
File separate: ARPU cumulativ pe zi (1-120), retenție, rata de 2nd-rep, graficul de recuperare, curba LTV.

9) Analiza sensibilității (ce se întâmplă dacă...)

+ 10% la taxele de plată → cum se schimbă ROI?

− 20% la GGR/FTD (drawdown sezonier) → intri în Payback?

+ X% la bonusuri (grilă promoțională generoasă) → reținerea ↑, dar ↓ NGR/FTD - căutați maximul.

Transferul CPA este ± 5-10 pentru sistemele hibride → a se vedea pragul CPA breakeven.


10) Liste de verificare

Înainte de a începe canalul

  • s2s-postback-uri reg/KYC/FTD/2nd rep, fus orar/verificarea valutei
  • GGR→NGR formule convenite și ce anume intră în NGR
  • Secțiuni deschise: sursă/creativ/geo/dispozitiv/teren
  • Configurați alerte de întârzieri postback (> 15 minute), salturi CR, chargeback
  • Cohorta de testare A/A sau geo-holdout pentru incrementalitate

În săptămâna 1

  • Prag statistic: ≥300 -500 clicuri/pachet sau ≥30 -50 reg înainte de decizii
  • Bonus costa control și mecanic promoțional (fără marjă de mâncare)
  • Primele curbe cumulate ARPU (D1→D7→D14)

Pentru a D30/D60/D90

  • Curba LTV vs CPA (este Payback atins pe țintă)
  • Indexarea ratei (CPA/Hybrid/RS) după calitatea cohortei
  • Retro by creative/land/geo; transferul de informații la scară

11) Erori frecvente

1. Numărați conform GGR, ignorând bonusurile și comisioanele → ROI umflat.

2. Comparați diferite canale fără normalizare în funcție de fusul orar/valută.

3. Rezolvați cu 1-2 FTD (fără putere statistică).

4. Ignorați rata de 2nd-rep, D7/D30 - „FTD-uri ieftine” rupe NGR.

5. Nu luați în considerare taxele de plată și chargeback.

6. Verificarea incrementalității zero - plătim pentru materia organică.


12) Planul 30-60-90 de implementare a ROI

0-30 zile (Contabilitate MVP):
  • Definiții unificate ale GGR/NGR, s2s-postback-uri conectate, tabelul de secțiuni.
  • Dashbord: Petreceți CPA ROAS/ROI, alertă de întârzieri/CR.
  • Primele curbe ARPU cumulate și scorul Payback.
31-60 zile (Cohorte și calitate):
  • Modelul LTV până la D90, compararea canalelor prin calitate (2nd-rep, retenție).
  • Teste incrementale: geo-holdout/A/B; ajustarea ratelor/capavanya.
  • Șabloane de raport pentru achiziții/creative/financiare.
61-90 zile (Prognoză și robustețe):
  • Prognoza MMM/LTV pentru sezonalitate și acțiuni; scenarii „ce-dacă”.
  • Proceduri de incidente și reconciliere; auditul trimestrial al formulelor și surselor.
  • Traducerea procesului decizional în KPI-uri de cohortă.

ROI-ul exact în iGaming este construit pe logica NGR și cohortă, mai degrabă decât „GGR frumos” sau EPC. Standardizarea pâlnie și formule, conta bonus-cost și comisioane, verifica incrementalitatea și calitatea (D7/D30, 2nd-rep), și să ia decizii cu privire la curba LTV vs CPA. Apoi, canalul încetează să mai fie o loterie, și ROI se transformă într-o metrică controlată, în funcție de ipotezele tale, și nu pe noroc.

× Căutare jocuri
Introduceți cel puțin 3 caractere pentru a începe căutarea.